אביב שבתאי יוסף: שלבים בתהליכי פרויקט בנייה למגורים

אביב שבתאי יוסף: שלבים בתהליכי פרויקט בנייה למגורים

אביב שבתאי יוסף מגורים

חברת אביב שבתאי יוסף בע"מ הינה בעלת ניסיון רב בהקמה וניהול פרויקטים רבים בעולם הנדל"ן. ברזומה של החברה כמה וכמה פרויקטים שהיא ביצעה בהצלחה במסגרת פעילותה בתור יזמית נדל"ן עצמאית, ביניהם בנייני מגורים ומרכזים מסחריים. על פי החברה, אלו ארבעת השלבים העיקריים בתהליך בנייה למגורים:

תכנון: בשלב זה, נערכת תכנון מפורט של הבניין, עיצוב אדריכלי, הכולל תיאורים טכניים, תוכניות בניין, תיאור חומרי הבניין, תכנון חשמלי, פתחי אוויר ועוד. שלב זה גם כולל הכרה של תוכניות המתאר של הרשות המקומית בו מתעתדים לבנות, והתאמה למתאר של הרחוב או השכונה. 

אישוריםשלב האישורים נועד להביא את התוכנית לידיעת הציבור והרשויות. התכנים נשלחים לסמכות המנהלית, לרוב רשות מקומית על מנת לקבל אישור שהם תואמות את מתאר השטח והאזור בו הם מתוכננים להיבנות. בשלב זה לרוב  מוגשים ההתנגדויות והערעורים אם ישנם לגבי הפרויקט.

 בנייה: ביצוע הבנייה הפיזית של המבנה, הוא חלק הארי בכל פרויקט, שבו הוא נבנה בפועל (לעתים הוא מהיר יותר מהשלבים הקודמים לו, בשל בירוקרטיה. הבנייה נעשית על פי התכנון וההסכמות מול הרשויות. לעתים נעשים שינויים בתכנון תוך כדי שלב הבנייה בשל המצב בשטח ועל מנת להבטיח בנייה בטוחה ואיכותית.

סיום ומסירה: כאשר הבנייה הושלמה, נעשה בדיקת איכות ותיקונים סופיים. לאחר מכן, הבניין נמסר לבעלי הדירות או למשקיעים, והם יכולים להתחיל להשתמש בו למטרותיהם.

 

ניווט פוסטים

נגישות